tiistai 21. elokuuta 2012

SLY20: Elokuun paketti


Tänään posti kantoi jälleen vähän muutakin kun vaan laskuja ja mainoksia, ja kotona odotteli pakettikortti Emon yhteystiedoilla varustettuna - sieltähän se tuli se kuumeisesti odotettu ensimmäinen paketti Salainen leivontaystävä- ringistä! Tämä on siis sekä kierroksen ensimmäinen sekä minun aivan ensimmäinen pakettini, sillä lähdin ihan ensimmäistä kertaa mukaan. Mutta kannattihan sitä pakettia odottaa sillä niin iloinen yllätys se oli. Paketti piti sisällään seuraavanlaisia juttuja:

-hillosokeria
- aitoa vaniljasokeria
- leivinjauhe
- pullo
- hillopurkki
- säilöntätarroja
- Kodin kuvalehti
- synttärikortti

Kiitokset parilleni tästä paketista! Punaherukoita mulla onkin hirveen paljon, ja oon miettiny niistä mehun tekemistä, pääsee pullo siis heti käyttöön! Ja hillon tekemisestä oon kanssa haaveillut. Ja tuo hillopurkki piti sisällään vielä säilöntäohjeita. :) Säilöntäkortit on kanssa kivoja, tähän mennessä mulla onkin vaan tylsästi maalarinteippiin kirjotettu että mitä mitkäkin rasiat sisältää :D 


Hillopurkki ja säilöntäohjeita

9 kommenttia:

  1. Ihanan teeman mukaisen paketin olet saanut :) Kivoja nuo säilöntä ohjeet :)

    VastaaPoista
  2. Oletpa saanut kivan säilöntä-aiheisen paketin. Nuo säilöntätarrat on kyllä käteviä. :)

    VastaaPoista
  3. Juu, tää paketti tosiaan noudattaa elokuun teemaa kaikilta osin :) Mä oon innoissani että pääsen kokeilemaan mehun ja hillon tekemistä ja säilömistä, sillä kumpaakaan ei ole aikaisemmin tullut tehtyä. Mielessä vaan pyöritellyt että pitäs ja pitäs, heh.

    VastaaPoista
  4. Hillosokeri on päivän sana :)

    Ihana pullo ja kaunis purkki!

    VastaaPoista
  5. Kauniin paketin olet saannut , ei kun mehua tekemään!!!!

    VastaaPoista
  6. Olen samaa mieltä edellisten kanssa, että kiva paketti!
    Eniten ihmettelen sitä, että lasiset tuotteet olivat ehjiä - hyvin on pakattu.
    Niin ja .....ONNEKSI OLKOON !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kanssa innoissani noista lasijutuista, ne on hirveen kivat! Ja oli tosiaan hyvin pakattuja, nimittäin postissa virkailija pyöritteli pakettia ties miten päin varmistellessaan, että onhan tämä varmasti se minulle kuuluva paketti, ja kotiin se piti kuljettaa pyörän tarakalla... Pientä kolinaa kyllä kuului, mutta ei säröäkään näkynyt kun kuorin kääreet pois! ^____^

      Poista
  7. Oma tekemä mehu on kyllä niin hyvää! Ihana paketti!

    VastaaPoista
  8. Itsetekemä mehu on parasta! Kiva paketti.

    VastaaPoista